top of page

ייעוץ ארגוני

בניית אסטרטגיות מובילות לשיפור חווית לקוח

תחום חווית הלקוח הפך לאחד הנושאים החשובים בעבור ארגונים בשנים האחרונות. הליווי הייעוצי כולל תהליך מובנה וממוקד ליצירת אינטראקציה איכותית עם הלקוח והעצמת החוויה בכל נקודות המגע.

מטרות התהליך הן הגדלת הכנסות באמצעות שימור הלקוחות הקיימים והבאת לקוחות חדשים

ייעוץ עסקי לצמיחה נכונה והגדלת הכנסות

בחינה כוללת של תהליכי העבודה, השירות והמכירה לצורך מיקסום רווחים, התאמת המבנה הארגוני שיתמוך באסטרטגיה, בניית הגדרות תפקיד בארגון על פי הצורך, סיוע בגיוס עובדים ובהכשרתם במטרה לממש את הפוטנציאל העסקי של הארגון

פיתוח מנהלים

פגישות ייעוץ אישיות להעצמת מנהלים, העמקת הידע הניהולי, מתן כלים אופרטיביים לניהול עובדים, תיעדוף משימות וליווי בפתרון משברים ודילמות ניהוליות

ליווי והדרכה אישית
לבעלי חברות
וצוותי ניהול בארגונים

פגישות אישיות לבניית אסטרטגיה עסקית, ייעול תהליכי עבודה, הטמעת שיטות עבודה חדשות, בניית שגרות ניהול ויצירת תקשורת אפקטיבית מקדמת

ייעוץ ארגוני
פיתוח מנהלים
אסטרטגיות
הגדלת הכנסות
ליווי והדרכה
bottom of page