סדנאות בארגונים
סדנת סגנונות תקשורת
קרה לכם שניסיתם להניע אחרים לפעולה ולא הצלחתם?
מכירים את זה שיש אנשים שאתם מצליחים להבין ולהתחבר אליהם בקלות ולעומת זאת כאלה שאתם פשוט לא מסתדרים איתם? לא מדברים באותה שפה.
יש לזה מגוון סיבות, אבל לפני הכל: תקשורת. ואיך האופן שבו אנחנו מתקשרים, מחבר או מרחיק.
הסדנה מאפשרת למשתתפים לגלות מהו סגנון התקשורת המאפיין אותם ולזהות את הסגנון של האדם העומד מולם ליצירת הבנה, הסכמה ותקשורת אפקטיבית.
סדנת תקשורת ב- 360 - בהנחייה משותפת עם השחקנית ומומחית לשפת גוף ורד פלדמן
רוצים לדעת להוביל ולהשפיע באמת?
נמאס לכם להשקיע אנרגיות בהעברת מסר מבלי להשיג תוצאות רצויות?
תקשורת אפקטיבית מסייעת לנו לתקשר טוב יותר עם הסביבה שלנו רק ש... זה לא מתחיל ונגמר במילים אלא גם במסרים הלא מילוליים שאנחנו משדרים.
סדנה ייחודית המשלבת בין התקשורת המילולית לשדרים הנסתרים ומעניקה סט כלים שימושי, מדויק ועדכני
טיפול בהתנגדויות וניהול משא ומתן אפקטיבי
כולנו רוצים לקוחות שיסכימו לפתרון שלנו, שיצאו שבעי רצון ושימליצו הלאה לחברים ומשפחה.
אבל... הדרך ארוכה ומפותלת ויש לא מעט התנגדויות לטפל בהן כדי להגיע אל היעד.
הסדנה מעניקה סט כלים לפירוק התנגדויות והפיכתן להזדמנות עסקית איכותית. באמצעות לימוד טכניקות ייעודיות ומותאמות לאתגרי הארגון, העובדים לומדים לנהל שיח איכותי ולא מצטדק אשר משרת את האינטרסים האישיים והעסקיים ומייצר חוויות הצלחה.
מיומנויות השפעה
אנחנו מבלים את רוב היום שלנו בניהול שיחות וקונפליקטים. מעבירים מסרים, מקבלים מסרים ובעיקר מנסים להשפיע על אחרים.
וכשזה לא מצליח? אנחנו הופכים למתוסכלים מוויכוחים ואי הבנות, ומתעייפים מלבזבז אנרגיה בניסיונות להוכיח עד כמה אנחנו צודקים ומדוע הדרך שלנו היא הדרך הנכונה.
אז איך עושים את זה? איך הופכים לדמות משפיעה?
בשלב הראשון מבינים שהמטרה שלנו, היא להשיג הסכמה ולאו דווקא להיות צודקים ומנצחים.
בשלב השני – יוצאים מהאוטומט ומתחילים לתרגל מיומנויות השפעה אשר בעזרתן נצליח לגרום, כמעט לכל אחד, לשתף איתנו פעולה ובכך לייצר דיאלוג אפקטיבי יותר.
הסדנה מציגה עקרונות מנחים רלוונטיים לכלל תחומי החיים, ומאפשרת לכל אחד ואחת להישמע באופן ברור.
סדנה לכתיבת מיילים
איך לכתוב אימייל מעולה? כזה שיפתחו, ירצו לקרוא ויגיבו עליו?
מה צריך לדעת על כתיבה וניסוח נכון שמייצר הקשבה, נכונות לתגובה והנעה לפעולה?
הסדנה מציגה ארבעה עקרונות להשפעה על מקבל המייל ומעניקה מכלול כלים לכתיבה נכונה – מה מומלץ לכתוב ומה פחות ואיך אפשר לייצר סקרנות ותגובה.
העצמת חווית הלקוח והגדלת המכר
הסדנה מפותחת על פי צרכי הארגון ויעדיו.
התהליך כולל אבחון מעמיק להיכרות ובחינת תהליכי עבודה, התייחסות לתפיסות ניהוליות ותהליכי השירות והמכירה מקצה לקצה וניתוח הפערים בין המצב הרצוי למצוי.
הסדנה מתמקדת בלמידת מיומנויות שירות ומכירה ומעניקה כלים פרקטיים ועכשוויים העומדים בקנה אחד עם צרכי הארגון.
לאחר הסדנה, מומלץ להמשיך לאימוני הטמעה ופגישות ייעוץ על מנת להבטיח את הצלחת התהליך.